آیین رونمایی کتاب اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کلاله

مراسم رونمایی از کتاب « چشم های تو، کتاب قصه جنگ است» نوشته مریم شیخ و آریا جوان‌مهر از اعضای کانون کلاله، با حضور مدیرکل کانون، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، فرماندار شهرستان، مسوولان شهرستانی، نویسندگان،کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در کلاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این مراسم محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون ضمن اشاره به گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: همه باید در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بکوشیم.

وی با اشاره به شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم»، گفت: در دوران کرونا، کانون ۲۰۰ عنوان کتاب را منتشر کرده که در این هفته در تمامی مراکز استان به‌صورت نمایشگاه برپا شده تا اعضا از آنها استفاده کنند.

او در ادامه صحبت‌های خود بر لزوم همدلی بیشتر مسوولین شهرستانی در ارتقای سطح فرهنگی این شهرستان، برنامه ریزی در تامین زیرساختهای فرهنگی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و حضور فعال همه‌ی مسوولین شهرستانی در برنامه‌های کانون با توجه به مخاطب خاص و اهمیت این قشر آینده ساز تاکید کرد.

رجب نسب کتاب خوب را مانند نفس برای انسان دانست و گفت: همانگونه که برای زنده ماندن به اکسیژن احتیاج داریم، روح ما نیز به کتاب‌خوانی احتیاج دارد تا زنده بماند.

در این برنامه همچنین محمدرضا کاظمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: تاکنون؛ در سال جاری این اداره کل توانسته با مشارکت دیگران از ۳۶ عنوان کتاب با رویکرد پایداری و مقاومت رونمایی کند و انشاءالله تا پایان امسال این تعداد به ۶۰ عنوان خواهد رسید.

زینب سنچولی، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کلاله نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از روند برنامه‌های کانون در هفته کتاب پرداخت.

همچنین مریم شیخ، یکی از نویسندگان کتاب نیز گزارشی از روند چاپ کتاب برای حاضرین ارائه کرد.

شعرخوانی عضو کانون کلاله و اجرای مسابقه برای کودکان حاضر در برنامه پایان بخش آیین رونمایی ازکتاب بود.

مراسم رونمایی از کتاب « چشم های تو، کتاب قصه جنگ است» نوشته مریم شیخ و آریا جوان‌مهر از اعضای کانون کلاله، با حضور مدیرکل کانون، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، فرماندار شهرستان، مسوولان شهرستانی، نویسندگان،کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در ششمین روز از هفته‌ی کتابو  کتابخوانی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =