ملاقات و گفت‌وگوی مدیرکل کانون با شهردار شهر بندرعباس

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی پروین پشتکوهی مدیرکل کانون با مهدی نوبانی شهردار شهر بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیرکل کانون و شهردار شهر بندرعباس در رابطه با مسائل فرهنگی شهر بندرعباس با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه پشتکوهی ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با فعالیت‌های کانون پرورش فکری در سطح شهر بندرعباس گفت: کانون با ظرفیت بالایی که دارد با برگزاری بیش از ۶۰ عنوان فعالیت و کارگاه تخصصی امید دارد شهروندان فرهیخته به جامعه تحویل دهد.

وی افزود: ما اعتقاد داریم آینده را باید ساخت و با پرورش استعداد کودکان و نوجوانان به آنان آموزش می‌دهیم چگونه شهروندان خوبی برای شهر خود باشند و هر کدام بر اساس توانمندی‌ها و استعدادهایشان در جامعه موثر باشند.

پشتکوهی با اعلام این‌که مناطق شهر بندرعباس نیازمند برپایی نمایشگاه دائمی محصولات و دست‌سازه‌های اعضا است؛ خواستار مناسب‌سازی فضای جلو مراکز شماره ۱ بندرعباس و مجتمع آفرینش شد.

پشتکوهی با بیان اینکه فراخوان مجسمه‌های شهر من در حال برگزاری است افزود: هدف کانون از برگزاری این فراخوان آشنایی کودکان و نوجوانان با مجسمه‌های شهر و حفظ و نگهداری از آنهاست.

پشتکوهی همچنین به جهت گسترش فرهنگ کتاب‌وکتاب‌خوانی پیشنهاد تعبیه میز و صندلی و قفسه در اماکن عمومی را داد تا کانون با تامین کتاب در قفسه‌ها، به افزایش سرانه مطالعه شهر کمک نماید.

در ادامه مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ضمن اشاره به نام بلند کانون از گذشته تاکنون اظهار داشت: در شهر بندرعباس ۶۸۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که همگی خانواده‌ام  هستند و ما برای ارتقا فرهنگ این خانواده بزرگ نیازمند بازوهای اجرایی قوی، همچون کانون پرورش فکری هستیم.

نوبانی از مدیرکل کانون خواست تا با تشکیل جلسه‌ای با حضور بخش‌های مختلف شهرداری راه‌های تعاملات دو دستگاه بررسی شود.

نوبانی با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاری و نتیجه‌بخشی در حوزه فرهنگ زمان‌بر است اظهار داشت: از تلاش‌های مجموعه کانون پرورش فکری در زمینه پرورش استعداد کودکان و نوجوانان و فرهنگ‌سازی در شهر تشکر می‌کنم.

در پایان این دیدار صمیمانه مدیرکل کانون هرمزگان با اهدا کتاب‌های کانون به همراه نشان‌گر کتاب مزین به عروسک محلی دختولوک، هفته کتاب‌و کتاب‌خوانی را به شهردار بندرعباس تبریک گفت.

در این مراسم معاون فرهنگی و اجرایی، مسئول حراست، کارشناس پشتیبانی مدیرکل کانون هرمزگان را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =