کد خبر: 310415
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
حضور مربیان و کارشناسان کانون در روستای جسانیه بزرگ

کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در قالب اجرای ویژه‌برنامه‌ی میز خدمت شهید رجایی استانداری در روستای جسانیه بزرگ با حضور در میان کودکان و نوجوانان به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، ویژه‌برنامه‌ی میز خدمت حوزه شهید رجایی استانداری خوزستان به مناسبت هفته‌ی بسیج با حضور مریم فهیم پور، کارشناس هنرهای نمایشی و جمعی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ در میان کودکان و نوجوانان روستای جسانیه برگزار شد.

ابتدای برنامه مریم فهیم پور، کارشناس هنرهای نمایشی کانون به اجرای قصه نمایش پرداخت و گفت: قصه‌گویی باعث افزایش سطح هوش اجتماعی کودکان می‌شود و نقشی اساسی در شکل‌دهی به شخصیت آن‌ها دارد.

او افزود: قصه‌گویی، سنتی است که از قدیم وجود داشته و والدین و اجداد ما همواره برای کودکانشان قصه می‌گفتند و این سنت اکنون نیز به ما رسیده است.

در ادامه بهنوش بساک کاظمی مربی فرهنگی کانون در قالب اجرای یک بازی، عزت‌نفس و خودباوری را آموزش داد.

همچنین در این برنامه  فعالیت‌هایی همچون نقاشی، کاغذ و تا و بازی و سرگرمی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برای کودکان اجرا شد.

یادآور می شود: این برنامه با اهدای جوایز به کودکان که از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان تهیه شده بود، به اتمام رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =