برگزیدگان پویش سراسری "به رنگ مدرسه" در کانون آذربایجان‌غربی تقدیر شدند

مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی طی مراسمی از ۵ برگزیده پویش سراسری "به رنگ مدرسه" در سالن کنفرانس کانون استان تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری پویش سراسری "به رنگ مدرسه" در تقویت روحیه همدلی کودکان و نوجوانان از سوی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت کودکان برای بهره گیری از هنر آن‌ها برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی ذکر کرد.

زهرا آبسوران افزود: دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال علاقه‌مند شرکت در این پویش تا پایان آبان‌ماه فرصت داشتند تا نقاشی های خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» در سایت آجر به آجر  https://ajorbajor.ir/ بارگذاری و از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوند.

بر این اساس و بر حسب لایک‌های شمارش شده آثار ارسالی، فاطمه اسماعیلی اقدم، اسماء غنی زاده، اردلان پارسافر، ریحانه عسگری (برگزیده ۲ هفته متوالی) عنوان برگزیده این پویش را کسب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =