همکاری مشترک کانون پرورش فکری استان زنجان با روزنامه ی مردم نو

باز تاب آثار ادبی کانون پرورش و فکری استان زنجان در روزنامه محلی مردم نو در قالب همکاری مشترک کانون صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان کارشناس آفرینش های ادبی کانون استان زنجان از انتشار آثار اعضا در روزنامه ی مردم نو خبر داد و ضمن بیان این موضوع ابراز داشت: بازتاب آثار اعضای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب کتاب و نشریه از اهداف پیش بینی شده‌ی کتاب کار برنامه‌ی واحد ادبی است که با رویکرد تشویق و ترغیب اعضا به نوشتن و ایجاد انگیزش در اعضا برای خلق آثار جدید، همیشه مدنظر قرار گرفته و طی سال های اخیر بطور جدی در حال اجراست.

در سال جاری انتشار دومین جلد کتاب سپیدار در دستور کار قرار گرفت؛ که شامل آثار شعر و داستان اعضای انجمن شاعران و نویسندگان سپیدار استان بوده و توسط نشر قلم مهر در دست انتشار می باشد.

از برنامه‌های دیگر واحد ادبی استان، مشارکت با روزنامه‌ی مردم نو و انتشار آثار اعضای داستان نویس کانون در این روزنامه است، که در هر شماره یک اثر در صفحه‌ی فرهنگ و هنر چاپ و توسط کارشناس حوزه‌ی داستان برررسی می‌شود.

در اولین شماره‌ی این روزنامه داستانی از لیلا دوستی فرد؛ عضو ارشد انجمن نویسندگان نوجوان سپیدار با عنوان "تمام نخل ها سر بریده اند" منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =