مدیر کل آموزش و پژوهش کانون در جلسه شورای فرهنگی و اداری استان شرکت کرد

جلسه شورای فرهنگی و اداری کانون استان کردستان با حضور مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور،مدیرکل استان،کارشناس مسئول آموزش و پژوهش،کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی ،کارشناسان فرهنگی،هنری و ادبی استان مربیان مسئول و مربیان مراکز سنندج دیروز دوشنبه هشتم آذر در محل شماره 4 کانون سنندج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در ابتدای این جلسه مدیر کل کانون استان ضمن خیر مقدم به مهمانان و تشکر از تلاش همکاران کانون استان گزارشی از عملکرد کانون استان ارایه داد.

سهیلا شیخی گفت: به دلیل اینکه تعدادی از نیروها بازنشسته شده اند استان با کمبود نیرو مواجه می باشد که امیدوارم با نگاه ویژه به استان در بخش جذب نیرو این مشکل برطرف گردد.

شیخی خاطر نشان ساخت: کمبود نیرو در بخش کارشناسی و مربی روی عملکرد همکاران تاثیر نداشته است البته هر چقدر تعداد مربیان و کارشناسان بیشتر باشه بازوی کارشناسی قویتر عمل می کند.

وی با اشاره به برپایی کارگاه های برخط افزود: برای برپایی کارگاه های برخط استان همه همکاران تلاش کردند که این کارگاه ها آنطوری که شایسته است را برگزار نمایند.

در ادامه نسرین سجادیان مدیر کل آموزش و پژوهش کانون در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران کانون استان گفت: شما مربیان و همکاران استان تحلیل های درستی از فعالیت های استان ارائه دادید و دغدغه های این حوزه را با زبانی خوب بیان کردید و کاملا با مشکلات استان آگاه هستید انشاالله ما هم بتوانیم مشکلات استان را حل کنیم .

سجادیان در ادامه افزود: همکاران واحد آموزش در آموزش و پژوهش تمام تلاششان را کردند تا همکاران در بحث آموزش به روز باشند و دوره هایی طراحی کنند که به افزایش دانش و اگاهی کاری مربیان و کارشناسان کمک کند.

مدیر کل آموزش و پژوهش کانون همچنین گفت: انتخاب دوره ها بر اساس نیاز سنجی و درخواست همکاران واحدهای مختلف و با توجه به پیشنهاد نظام آموزش کارکنان اجرایی می شود .

نسرین سجادیان در خصوص انتخاب استاتید افزود: برای هر دوره آموزشی چند استاد توانا و مطرح را انتخاب می کنند و تک تک آنها سنجیده شده و در نهایت تواناترین استاد را انتخاب میکنیم و برنامه ریزی ساعت اجرای دوره ها بر همین اساس می باشد.

وی همچنین گفت: کلیه کارکنان باید در طول یک سال 40 ساعت دوره آموزشی را بگذرانند و نباید ساعت آموزشی آنها کمتر از این ساعت باشد.

سجادیان در ادامه خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط دوره های مجازی و فضای اسکای روم کلیه همکاران نمیتوانند در یک دوره شرکت نمایند و باید با توجه به علایق و فعالیت همکاران بر اساس تعداد مشخص در دوره شرکت نمایند.

در این جلسه علاوه بر اشاره به کمبود ساعت همکاران پاره وقت استان به طور کلی به فعالیت انجمن های ادبی و هنری و نحوه ی تشکیل جلسات با حضور اعضای نوجوان مراکز نیز بحث شد.

همچنین تعداد کارگاه های برخط استانی و آسیب شناسی های صورت پذیرفته در چند ترم گذشته طرح گردید و پیشنهاداتی جهت پیشبرد بهتر اهداف در این راستا و در زمینه ی ارسال شیوه نامه های مرتبط طرح گردید.

قبل از سخنان مدیر کل آموزش کانون همکاران کانون به ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند .

بازدید از مرکز شماره 4 کانون سنندج و کانون زبان ایران از دیگر برنامه های دو روزه سفر مدیرکل آموزش و پژوهش و کارشناس مسئول فرهنگی آموزش کشور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =