ضرورت توجه به برنامه‌ریزی و ترسیم چشم انداز مناسب برای ارتقا امور فرهنگی

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز در دوازدهمین نشست شورای فرهنگی استان، بر لزوم ضرورت توجه به برنامه‌ریزی و ترسیم چشم انداز مناسب برای ارتقا امور فرهنگی به ویژه در حوزه کودک ونوجوان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون البرز، این مقام مسوول مهم‌ترین و محوری‌ترین عملکرد کانون را فعالیت مراکز و ارتباط مستقیم فعالیت‌ها با اعضا و خانواده‌ها خواند و بر ضرورت توجه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی متناسب با اعضا تاکید کرد.
رییس شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم‌چنین بر ضرورت توجه کار سیستمی به برنامه‌ریزی و چشم انداز آینده تاکید کرده  و افزود اگر نیروی انسانی وتجهیزات مناسب در اختیار سازمان باشد، اما برنامه‌ریزی مناسب نداشته باشد آن سازمان موفق نخواهد شد .
وی همچنین اهمیت برنامه ریزی را در سازمان های فرهنگی به ویژه سازمان های مرتبط با کودکان ونوجوانان دوچندان عنوان کرده و گفت سازمان در شرایطی می تواند موفق عمل کند که افق‌های روشنی را برای آینده ترسیم کرده باشد و برای رسیدن  به این اهداف برنامه‌ریزی منظم و لازم را نیز داشته باشد.
سلیمانی همچنین بر لزوم توجه به رویکردهای کشوری و سیاست‌های کلان کانون تاکید کرده و ابراز امیدواری کرد که پیش بینی فعالیت های درست و ترسیم مناسب افق‌های آینده و چشم ‌اندازها بتواند منجر به اتفاقات مثبت و موثر شود .
گفتنی است دوازدهمین نشست شورای فرهنگی کانون البرز به منظور بررسی و تشریح برنامه‌های عملیاتی یک ساله و پنج‌ساله کانون استان جهت ارائه به استانداری البرز روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ با حضور سرپرست کانون استان، معاون فرهنگی، اجرایی و دیگر کارشناسان عضو شورا در اتاق جلسات اداره‌کل کانون البرز  برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =