کانون پرورش فکری استان همدان در ارزیابی سال ۱۳۹۹ رتبه «خوب» را کسب کرد

به منظور بررسی وتشریح نکات ضعف و قوت ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، جلسه‌ای با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناسان مرتبط با این حوزه، در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری همدان برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح سه‌شنبه ۹ آذرماه، جلسه‌ای با موضوع «بررسی و مقایسه ارزیابی عملکرد» کانون این استان با سال گذشته، در سالن مطالعه مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ برگزار شد.
در ابتدای این جلسه بهناز ضرابی‌زاده ضمن سپاس از کلیه‌ی همکاران، نتیجه کسب‌شده در سال ۱۳۹۹ را مرهون کوشش و تلاش صادقانه‌ی همکاران کانون برشمرد و گفت: به یقین اعلام می‌کنم که سخت‌کوش‌ترین و با اخلاق‌ترین همکاران را داریم و این برای کانون یک موهبت و برای من یک افتخار بزرگ است.
مدیرکل کانون در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ارزیابی عملکرد سال ۹۹ پرداخت و بیان داشت، کانون با همت همه‌ی عزیزان موفق شد در بین ۱۴ دستگاه اجرایی رتبه‌ی دوم را احراز کند که این نشان از تلاش و کوشش همکاران است.


ضرابی‌زاده هم‌چنین ارتقاء سطح ارزیابی کانون را از متوسط به خوب نشان از همت کارکنان کانون دانست و رسیدن کانون به بالاترین سطح را حق این دستگاه فرهنگی دانست.
در ادامه‌ی این جلسه جلال عسگری آروند، کارشناس ارزیابی و عملکرد کانون استان نیز ضمن تشکر صادقانه از مدیرکل و کارشناسان استان به تشریح کامل شاخص‌های ارزیابی در محورهای عمومی و اختصاصی پرداخت.
عسگری‌آروند با مقایسه‌ی عملکرد کانون استان در گروه دستگاه فرهنگی، رتبه کسب شده در سال ۱۳۹۹ را صعود تحسین‌برانگیز نسبت به سال ۱۳۹۸ عنوان کرد و گفت: در بین ۱۴ دستگاه فرهنگی، کانون موفق به کسب رتبه دوم شد. 
وی هم‌چنین امتیازات کسب‌شده در بخش اختصاصی را ۹۹۱/۳۸ و امتیاز کسب‌شده در بخش عمومی را ۷۸۵/۷۴ اعلام و ابراز امیدواری کرد، در سال آینده کانون استان بتواند بالاترین امتیاز را در این دو محور کسب کند.
در پایان این جلسه توسط مدیرکل کانون از اعضا و تیم کارگروه ارزیابی عملکرد استان با لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =