همکار البرز در جمع داوران  سیزدهمین  ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون

«فریبا فروزانفر»، مربی فرهنگی مرکز مجتمع کانون کرج برای دومین سال متوالی در جمع داوران سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز به نقل  از اداره کل  روابط عمومی و امور بین الملل کانون ، هیأت داوران این ویژه‌برنامه آثار را در قالب‌های جستارنویسی، مقالات (علمی پژوهشی، مروری)، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری، گزارش اقدام‌پژوهی، پژوهش اعضا و تحلیل آثار اقدام‌پژوهی را  بررسی کردند.

 بر همین اساس فریبا فروزانفر، مربی فرهنگی مرکز مجتمع کانون کرج که سوابق موفق بسیاری را در حوزه پژوهش و اقدام پژوهی دارد برای دومین سال متوالی  همراه با «سیده‌نسرین سجادیان» و «نزهت اکبری‌فر» داوری ۱۳۵ اثر بخش «گزارش اقدام‌پژوهی» و ۲۳ اثر بخش «تحلیل آثار اقدام‌پژوهی» را بر عهده داشتند.

بر همین اساس، سیده‌نسرین سجادیان، محبوبه اسپیدکار و پروانه کیانیان ۱۵۲ اثر بخش «پژوهش اعضا» را داوری کردند.

در عین حال، ۸۱ اثر بخش «مقاله» و ۳۲ اثر بخش «پایان‌نامه و رساله» از سوی حسین تولایی، بهار ملک‌پورشهرکی و مینا ذاکرشهرک ارزیابی شد و داوری ۵۳ اثر بخش «جستارنویسی» را مریم شریف‌نسب و حسن ذوالفقاری بر عهده داشتند.

این ویژه‌برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و همچنین بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون با توجه به سیاست‌های معاونت فرهنگی، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی، به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی و معرفی پژوهشگران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون، برگزار شد.

سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری از ۲۰ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۰ با شعار «از مساله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =