اجرای برنامه‌های مختلف با شعار«من می‌توانم» برای کودکان با نیازهای ویژه

همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس مراکز فراگیر کانون پرورش فکری، کانون استان زنجان نیز برنامه‌هایی در قالب شعار «من می‌توانم» با همت و اجرای ویژه برنامه‌هایی از سوی مراکز و همزمان با روز جهانی معلولان از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس مراکز فراگیر کانون پرورش فکری، کانون استان زنجان نیز برنامه‌هایی در قالب شعار «من می‌توانم» با همت و اجرای ویژه برنامه‌هایی از سوی مراکز و همزمان با روز جهانی معلولان از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

این برنامه‌ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مرکز فراگیر به آن‌ها و والدین‌شان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل بچه‌ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری برنامه‌های مختلف در مراکز کانون، برگزاری کارگاه‌های هنری مثل نقاشی، کاردستی، اوریگامی و غیره، برگزاری کارگاه‌های ادبی همچون نوشتن خلاق، معرفی کتاب‌های مخصوص کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه مثل کتاب‌های بریل از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

اجرای برنامه‌های قصه‌گویی و معرفی شخصیت‌های موفق این حوزه و همچنین اجرای زنده قصه‌گویی که به صورت زبان بدن و اشاره صورت خواهند گرفت و نیز در ادامه نشست و هم‌اندیشی با مربیان و معلمان فعال در این حوزه و اهدای بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این هفته کانون پرورش فکری استان زنجان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =