ویژه برنامه «باغ دوستی» در مرکز فرهنگی هنری قیدار کانون زنجان

ویژه برنامه «باغ دوستی» برنامه مشترک آموزشگاه توانا و مرکز فرهنگی هنری قیدار کانون پرورش فکری استان زنجان در روز جهانی معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به مناسبت تکریم روز جهانی معلولان و به منظور تکریم و ارج نهادن به معلولین جامعه بالاخص دانش آموزان عزیز مراسم باشکوهی با حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده ، بخشدار بخش مرکزی شهرستان خدابنده، مدیر و عوامل آموزشگاه توانا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ودانش آموزان آموزشگاه توانا در سالن کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در سخنانی ضمن تبریک روزجهانی معلولین، هدف ازبرگزاری این مراسم را نکوداشت روز جهانی معلولان و تغییر نگرش آحاد جامعه نسبت به معلولان عنوان کرد.

افشاری با بیان این موضوع افزود: خداوند متعال هرآنچه که آفریده در نهایت زیبایی و ظرافت بوده و انسان با تمام پیشرفت‌های علمی نیز قادر به درک حتی قسمت ناچیزی از این زیبایی‌ها نیست، امروز کسانی را می‌بینیم که بدون هیچ چشم داشتی در خدمت این بزرگواران هستند، معلمان زحمت‌کش ما در مدارس و یا افرادی که در خانواده افراد کم توان دارند و یا کسانی که در مراکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی خدمت می کنند و حتی خیرانی که کمک حال این مراکز هستند، چنین افرادی، انسان‌های برگزیده و بلند همتی هستند که کارشان جهاد در راه خداست و شایسته تقدیر هستند.

وی در ادامه با اشاره به شعار روز جهانی معلولین تصریح کرد: برگزاری این مراسم بهانه و فرصتی است که معلولان نیز با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، توانمندی‌های خودشان را به آحاد جامعه نشان دهند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان نیز ضمن تبریک وگرامی داشت روز جهانی معلولین افزود: خداوند متعال در کنار این معلولیت استعداد و توانمندی‌های فراوان به افراد داده است که با تلاش و کوشش خانواده آنان، معلمان زحمت‌کش این استعدادهای بالقوه شکوفا می‌شود.

افشاری افزود: روز جهانی معلولین روز تجلیل از کسانی است که علیرغم محدودیت‌های جسمی شور زیستن را در پیکره جامعه می‌دمند و با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده ای پولادین و با خودباوری، ‌تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقت خواستن توانستن است، سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می نمایند.

گفتنی است : با همکاری و همراهی معلمان مدرسه توانا و مربیان مرکز قیدار کانون پرورش فکری استان زنجان کارگاه کاردستی خلاق و نمایش فیلم و قصه‌گویی ونمایش خلاق و مسابقه برای دانش آموزان به نحو شایسته و مطلوب برگزار گردید و در پایان برنامه ضمن تقدیر وتشکر از مدیران و عوامل اجرایی آموزشگاه توانا و کانون پرورش فکری کودکان از دانش آموزان با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =