«رینارد روباهه» میهمان کودکان و نوجوانان شهرستان حاجی‌آباد شد

تماشاخانه سیار کانون در نخستین روز حضور خود در استان هرمزگان با دو اجرای نمایش «رینارد روباهه» در مناطق حاجی‌آباد و احمدی، میهمان کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه فصل زمستان به هرمزگان سفر کرد.

امکان سفر به جزایر جنوبی و مناطق مختلف استان هرمزگان از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ با هماهنگی معاونت تولید و کانون هرمزگان فراهم شده است.  

پس از ماه‌های متوالی شرایط پرخطر شیوع کرونا، امکان حضور تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف هرمزگان فراهم شده است.

در نخستین اجرای تماشاخانه‌های سیار کانون که با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور به‌ویژه مناطق کم برخوردار صورت می‌پذیرد؛ گروه هنری این تماشاخانه ضمن اجرای نمایش نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری؛ به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در شهرستان حاجی‌آباد پرداختند.

این نمایش نوشته آرتور فاکویز و ترجمه مریم سلطانیان است و سپیده و سحر زینلی، هاشم خلیلی و احمد تیموری بازیگران این نمایش هستند. عادل بزدوده به عنوان مشاور هنری و محمد نجفی به عنوان آهنگساز با این نمایش همکاری می‌کنند.

 در این روز قریب ۵۰۰ کودک و نوجوان شهرستان حاجی‌آباد از شهرستان‌های شمالی استان هرمزگان با مشارکت فرمانداری، شهرداری و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی از فعالیت‌های تماشاخانه سیار بهره‌مند شدند.

گفتنی است ۲۶ برنامه‌ و نمایش‌ به ترتیب در شهرستان‌ها و محله‌های حاجی‌آباد، احمدی، فین، دشت مارم، بندرعباس (پالایشگاه، شهرک گاز، محله شمیلی‌ها، سورو)، ایسین، قلعه‌قاضی، بندرپل، خمیر، بستک، جناح، بندرلنگه، گزیر، کنگ، قشم، لارک، بندرعباس(محلات اسلام‌آباد، دو هزار) سیریک، میناب و ابوموسی با همکاری استانداری هرمزگان، فرمانداری و شهرداری بندرعباس، ادارات کل حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم،   برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

قرار است در دومین روز از اجرای  تماشاخانه کانون در استان هرمزگان چهار اجرا در منطقه زلزله زده فین در  مناطق رضوان، فین، دشت مارم و لاور انجام گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =