برگزاری جشن «پیک شادی» ویژه کودکان و نوجوانان مدارس استثایی همدان

به مناسبت هفته بزرگداشت معلولان، مراسم جشنی با حضور بیش از ۵۰ دانش‌آموز مدارس استثنایی شهر همدان برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ویژه برنامه‌ «پیک شادی» با مشارکت آموزش و پرورش استثنایی استان و با حضور بیش از ۵۰ نفر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برگزار شد. در این برنامه که با حضور مدیرکل کانون، مدیر آموزش و پرورش استثنایی، معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک هفته بزرگداشت معلولان گفت: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی و آگاهی عمومی در باره معلولان و تجلیل از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه است. ما با برگزاری چنین برنامه‌هایی بیشتر می‌توانیم این کودکان را بشناسیم و پی به توانمندی‌های بی‌شمار آنها ببریم.
مدیرکل کانون استان هم‌چنین به مراکز فراگیر کانون اشاره کرد و بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مجهز کردن دو مرکز مختص کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در همدان و ملایر به دنبال کشف و پرورش استعدادهای این گروه از مخاطبان است تا علاوه بر حضور در این کتابخانه ها، از دستگاه سروش مخصوص روشن‌دلان، اسباب‌بازی‌های مخصوص و کتاب‌های با خط بریل استفاده کنند.
در ادامه احمد قره‌خانی مدیر اداره آموزش و پرورش استثنایی نیز ضمن تبریک این هفته از پشتکار و موفقیت کودکان و نوجوانان مدارس استثنایی تقدیر کرد. اجرای سرود توسط دانش‌آموزان روشن‌دل آموزشگاه نابینایان علاقبندیان، اجرای نمایش عروسکی توسط مربیان کانون پرورش فکری و پخش انیمیشن «بارون میاد جرجر»، پخش کلیپ از فعالیت‌های دانش‌آموزان روشن‌دل و تجلیل از پرسنل و دانش‌آموزان موفق استثنایی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.
در پایان علاوه بر اهداء کتاب و تجلیل از همه کودکان و نوجوانان از دو عضو موفق مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان به نام‌های پرهام ایرانپور و زهرا زمانی‌وفادار که موفق به کسب مقام اول در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم شده بودند، با اهداء لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =