نشان طلای نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین به کودک خوزستانی رسید

عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، «دانیال نظر زاده» عضو 8 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شوش، نشان طلای نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین را از آن خود کرد.

این کودکان خوزستانی افتخارآفرین، از اعضا لیلا چنانی‌پور، مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان است که در کلاس‌های هنری کانون پرورش یافته‌ و در این مسابقه بین‌المللی خوش درخشید.

بر همین اساس، هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان، محمدانیس یحیی ۱۴ ساله و ریان خلیل عبدالله ۱۷ ساله هر دو از کشور لبنان، سیدعلی‌رضا حسینی ۱۱ ساله از تهران، سونیا افسانه ۱۶ ساله از اردبیل، سیده‌الناز میرحسینی ۷ ساله از مشهد مقدس، مهشید قاسمی ۱۲ ساله از کهریز سنگ استان اصفهان، فاطمه‌زهرا صفری‌شیرزی ۸ ساله از اصفهان، مبینا امینی ۱۶ ساله از نجف‌آباد اصفهان، آیناز کیانپور ۱۰ ساله از فولادشهر اصفهان و ملیکا طاهری ۱۴ ساله از گزوبرخوار اصفهان به‌عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای نشان طلا از آنان تقدیر شد.

هیأت داوران همچنین ۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به‌عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.

این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =