ویژه برنامه‌های مرکز فرهنگی وهنری و فراگیر کانون پرورش فکری قاین در هفته گرامی‌داشت معلولان

مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر قاین با مشارکت کتاب‌خانه‌ی سیار کانون در این شهرستان ویژه برنامه‌های مختلفی را برای کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه اجرا می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی؛ مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان قاین به عنوان یکی از دو مرکز تخصصی کانون به منظور خدمات رسانی به کودکان با نیازهای ویژه است که در هفته گرامی‌داشت معلولان با مشارکت کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی این شهرستان به صورت ویژه پذیرای کودکان نوجوانان با نیازهای ویژه این شهرستان است.

بر اساس این گزارش، میزبانی از دانش آموزان مدارس «رشد و شقایق»، ویژه برنامه ما می توانیم، اجرای قصه‌گویی، معرفی کتاب های صوتی و بریل، نمایش فیلم ، آموزش کاردستی و بازی و همچنین اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان بانیازهای ویژه  بخشی از برنامه های این مرکز فرهنگی و هنری کانون بوده است که تا کنون در هفته گرامی‌داشت معلولان به مرحله‌ی اجرا درآمده است.

گفتنی‌است مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هم‌زمان با روز جهانی و هفته معلولان از ۱۲ لغایت ۱۸ آذر ماه ویژه برنامه‌های مختلفی را برگزار می کنند که از این بین مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند و مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر قاین به صورت تخصصی پذیرای کودکان ونوجوانان دارای نیازهای ویژه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =