چهارمین ویژه‌نامه پیک شادی با حضور بیش از ۶۰ دانش‌آموز برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با همکاری اداره امور اراضی و به مناسبت هفته جهانی حفاظت از خاک ویژه برنامه «پیک شادی» را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت هفته حفاظت از خاک ویژه برنامه «پیک شادی» با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی و با حضور مدیرکل کانون، رئیس آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی، معاون اداره‌ی امور اراضی و بیش از ۶۰ نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه عصمت کوی شهید مدنی برگزار شد.
این ویژه‌برنامه با هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با منابع طبیعی و خدادادی هم‌چون اراضی و هم‌چنین محافظت از خاک برگزار شد.
همکاران هنرمند کانون با اجرای برنامه‌هایی نظیر نمایش عروسکی، نمایش خلاق، شعرخوانی و قصه‌گویی با مضمون خاک و حفاظت از آن، روز شادی را برای کودکان به ارمغان آوردند.


گفتنی است «پیک شادی» ویژه‌برنامه‌ای است که با انجام فعالیت‌های فرهنگی‌هنری شامل: نمایش عروسکی، قصه‌گویی، انیمیشن، سرود، مسابقات مهیج و برنامه‌های شاد دیگر توسط مربیان توانمند و با هدف ایجاد شور و نشاط و با محوریت فرهنگ توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی روزهای چهارشنبه برای کودکان و نوجوانان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در سالن سینما کانون برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =