همکاری کانون استان اردبیل در دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی

هم‌زمان با هفتمین دوره جشنواره فیروزه در کشور، دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اردبیل با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اردبیل در موضوعات تکم، عروسک گلین‌بالا و هدایای فرهنگی در قالب محصولات فرهنگی از جنس(جاجیم، گلیم و ورنی)، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

براساس فراخوان منتشر شده، ترویج، تولید و مصرف محصولات فرهنگی، ارتقای کسب‌وکارهای فرهنگی، شناسایی ظرفیت‌های بومی و محلی منطقه، رشد و تقویت اقتصاد فرهنگ‌محور از اهداف این جشنواره بوده و قطعاً ظرفیتی کم‌نظیر برای استفاده علاقه‌مندان، گردشگران و میهمانان سایر استان‌ها و حتی کشورهای دیگر فراهم می‌آورد.

هم‌چنین علاقه‌مندان از۲۰ آذرماه تا۲۰ دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را طبق فراخوان به دبیرخانه جشنواره از طریق پایگاه ثبت‌نام به آدرس: https://jayezefiroozeh.ir و حضوری به نشانی اردبیل، خیابان شهید مطهری، جنب بیمه ایران. کد پستی:(۵۶۱۳۹۴۳۳۸۶)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، طبقه اول، ارسال نمایند.

شایان‌ذکر است، به تمامی شرکت‌کنندگان لوح تقدیر اهدا خواهد شد و آثار ارسالی می‌بایست دارای ارزش‌های زیباشناختی و بومی منطقه بوده و فیزیک اثر به دبیرخانه ارسال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =