بخش مکاتبه‌ای کانون همراه با روز جهانی معلولان

بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی در روز جهانی معلولین همراه با سایر مربیان فرهنگی، هنری به اجرا و معرفی فعالیت خود پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: این نشست که صبح یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ و در مرکز پنج که مرکز فراگیر مشهد است با حضور ۲۴ دانش آموز نابینا، ناشنوا و کم‌توان حرکتی اجرا شد.  

صدیقی افزود: معرفی بخش مکاتبه‌ای و قدمت آن، توضیح روند فعالیت مکاتبه‌ای برای اعضای فراگیر، گفتگو با مدیر و معلمان مدرسه و توضیح فعالیت از برنامه‌های اجرا شده بود. همچنین برگه‌های مکاتبه‌ای  همراه با هدایای متناسب، به دانش آموزان اهدا شد.

کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان افزود: بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی در حال حاضر ده کودک نابینا از سال ۱۳۹۷ و پنج عضو کم توان حرکتی را در شمار اعضای خود دارد که روند پاسخگویی و همراهی آنان متفاوت از سایر اعضای مکاتبه‌ای است.

صدیقی در پایان اظهار امیدواری کرد که با عنایت همکاران استان، عدالت آموزشی شامل کل استان شود و اعضا و دانش آموزان مستعد و علاقمند فراگیر به این بخش معرفی شوند و از امکانات آموزشی بخش مکاتبه‌ای بهره‌مند شوند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =