انجمن پژوهش‌گران کانون پرورش فکری مازندران آغاز به کار کرد

هم‌زمان با هفته پژوهش، انجمن پژوهش‌گران کانون پرورش فکری مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، در آیینی که به صورت برخط با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان و اعضای کانون مازندران برگزار شد، انجمن پژوهش‌گران این کانون آغاز به کار کرد.


محمدعلی یزدان شناس با گرامی‌داشت این هفته افزود: پژوهش  پایه و اساس پیشرفت و توسعه است.
وی با اشاره به اهمیت پژوهش و تاثیر آن در توسعه و پشرفت جوامع بشری، توفیق علمی و اجتماعی  کشورهای توسعه یافته را مرهون تحقیق و پژوهش عنوان کرد.
مدیرکل کانون مازندران در ادامه بر توسعه زیر ساخت‌های پژوهشی در کانون تاکید کرد و افزود: به کمک پژوهش می‌توانیم در حل مسایل، موثر عمل نماییم و برای امور زندگی به راهکار درست دست یابیم.
این مسئول با ابراز امیدواری از راه اندازی انجمن پژوهش‌گران کانون گفت:این انجمن می تواند بستری برای تبادل تجربیات، اندیشه ورزی و اشتراک گذاری دانش برای مربیان و اعضا باشد.
یزدان‌شناس بر نقش مهم این انجمن در حل مسایل و مشکلات کانون نیز شاره داشت و تاثیر آنرا در ایجاد راه‌کار مناسب و برون رفت از مشکلات موثر عنوان نمود.


سهیلا بابایی، کارشناس آموزش و پژوهش کانون مازندران نیز ضمن تقدیر از مدیرکل کانون بر اهمیت پژوهش و نقش موثر این انجمن تاکید کرد و با اشاره به لزوم کار جمعی و گروهی، خواستار حمایت و همراهی کارشناسان و مربیان کانون در این خصوص شد.

در ادامه فاطمه نعمتی و هدی کریم، دو تن از مربیان پژوهش‌گر کانون مازندران به عنوان اعضای نهاد اقدام پژوهی استان به بیان دیدگاه نظرات خود پرداختند.
فاطمه نعمتی از اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون، نقش این مجموعه را در پاسخ به نیازهای اعضا، مخاطبان،  توسعه کمی و کیفی برنامه‌های اجرایی کانون موثر عنوان کرد.
گفتنی است: برگزاری وبینار آموزشی مسأله شناسی رفتاری اعضا -  اولین مهرواره استانی با عنوان « به من بگو چرا » و تجلیل از مربیان و اعضا پژوهشگر استان-  بازدید علمی  پژوهشی از کارخانه چوب و کاغذ استان  از عمده فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران که در طول هفته پژوهش در کانون مازندران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =