مربیان کانون کبودراهنگ خواستار تجهیز و بروزرسانی کارگاه نجوم این شهر شدند

در پی انتصاب فرماندار جدید کبودرآهنگ، مربی مسئول و مربیان کانون این شهرستان با حضور در دفتر وی مسائل و مشکلات کانون را تشریح کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همکاران مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان کبودرآهنگ با هدف تبریک و تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری در دفتر فرماندار این شهر حضور یافتند و با وی به گفتگو نشستند.
در این دیدار یدالله ابراهیم‌خانی ضمن تشکر از تلاش‌های پرسنل کانون، کسب مقام برتر توسط دو تن از اعضای هنرمند کانون را در مهرواره بین‌المللی اربعین تبریک و شادباش گفت و از کانون پرورش فکری به عنوان نهادی تاثیرگذار و پویا در پرورش و پویایی کودکان و نوجوانان نام برد و کانون را مکمل خوبی برای آموزش و پرورش خواند که در زمینه‌های خلاقیت و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.
ابراهیم‌خانی در پایان صحبت‌های خود از حمایت مجموعه‌ی فرمانداری از کانون در حیطه‌ی فرهنگ و هنر خبر داد.
در ابتدای این دیدار لیلا زارعی مربی‌مسئول کانون پرورش فکری شهرستان کبودرآهنگ ضمن تبریک انتصاب فرماندار، به تشریح فعالیت‌های کانون پرداخت و به موفقیت های اعضای کانون در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.
 زارعی علاوه بر معرفی همکاران کانون به حیطه‌ی فعالیت‌های آن‌ها پرداخت.
 ‏در ادامه محمدرضا کرمی مربی کارگاه نجوم به فقدان امکانات کارگاه نجوم مرکز اشاره کرد و گفت: باتوجه به اقلیم شهرستان و افق بالایی که به سبب واقع شدن در دشت دارد، خواستار توجه ویژه به تجهیز و تکمیل این کارگاه آموزشی شد. 
 ‏در ادامه فرهاد مینایی مربی مسئول کتابخانه سیار روستایی توضیحاتی در زمینه‌ی فعالیت‌های این کتابخانه‌ ارائه کرد.
 ‏در پایان این دیدار فرماندار شهرستان کبودرآهنگ از زارعی خواست، علاوه بر برآورد کردن هزینه‌ی توسعه و تجهیز کتابخانه، مستنداتی مبنی بر تجهیز کارگاه آموزشی نجوم تنظیم کرده و جهت ارائه در کارگروه استان به فرمانداری ارسال کند. 
 ‏ ‏شایان ذکر است یدالله ابراهیم‌خانی کمتر از یک‌ماه است که مسئولیت فرمانداری شهرستان کبودرآهنگ را به عهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =