درخشش کانون خراسان رضوی در جشنواره‌ی قصه‌گویی

پنج نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در بخش های قصه‌های ۹۰ ثانیه، بخش کتاب، پادکست قصه‌گویی و بخش بین‌الملل رتبه‌ی برتر را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد که عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، اعلام شد.

بر اساس این خبر، دربخش قصه‌های ۹۰ ثانیه حلما حاجی‌محمدی از خراسان رضوی برگزیده و در بخش کتاب زهرا مهاجری برای کتاب «افسانه‌های ایرانی» شایسته تقدیر، در بخش پادکست قصه‌گویی (دختران و پسران) : عسل قیاسی با قصه «کاش بینی من هم سبز بود» و همچنین در بخش پادکست قصه‌گویی (زنان و مردان) : فائزه خسروی برای پادکست «مرد جوان و خیاط حیله‌گر» از خراسان رضوی برگزیده و در بخش  بخش بین‌الملل: رتبه دوم مشترکا داوود ریحانی از خراسان رضوی و شاینا جونز از کانادا  را رسید.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =