مریم نوشادقباد مربی مسئول کانون پرورش فکری قروه‌ی درگزین همدان برگزیده جشنواره بیست‌وسوم قصه‌گویی

بنا بر اعلام داوران بخش پادکست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، اثر مریم نوشادقباد در بخش پادکست «پژوهشی» به عنوان برگزیده انتخاب شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پادکست مریم نوشادقباد مربی مسئول کانون پرورش فکری درگزین همدان با عنوان «کاربرد لهجه در قصه‌گویی» از بین ۲۱ اثر رسیده به بخش «پادکست پژوهشی» بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیده شد. 
گفتنی‌است هیأت داوران این بخش از جشنواره را احسان مشهدی‌محمد، رکسانا حمیدی و مهدی محمدیان به عهده داشتند و برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد که با حضور مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، اعلام شد.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =