کد خبر: 311402
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
بازدید 179
تبریک بهناز ضرابی‌زاده به رئیس جدید حوزه هنری استان

بهناز ضرابی‌زاده با حضور در دفتر محمدمهدی سماواتی، انتصاب وی را به ریاست حوزه‌ی هنری استان تبریک گفت

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی کانون ضمن حضور در حوزه هنری، انتصاب محمدمهدی سماواتی را به وی تبریک گفت.
مدیرکل کانون استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب محمدمهدی سماواتی به ریاست حوزه هنری استان، خاطرنشان کرد قطعا با کمک و مدد شهدا در این مسیر نورانی موفق خواهید شد.
ضرابی‌زاده همچنین به اهداف و رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: هدف اصلی کانون کشف استعداد و پرورش کودکان و نوجوانان است.
وی با توجه به هم‌سویی کانون با حوزه هنری اذعان کرد، ما می‌توانیم با حوزه‌ی هنری در راستای هم فعالیت کنیم، به طوری که کانون تا پایان سن نوجوانی کودکان را پرورش دهد و سپس آن‌ها را به حوزه هنری بسپارد تا حوزه این نوجوانان را به قله‌ی موفقیت برساند.
ضرابی‌زاده خطاب به سماواتی گفت: کانون و حوزه هنری می‌توانند در زمینه‌های مختلف با هم تعامل خوبی داشته‌ باشند.
در ادامه محمدمهدی سماواتی ضمن تشکر از ابراز محبت مجموعه‌ی کانون به رسالت حوزه‌ی هنری اشاره کرد و گفت: حوزه‌ی هنری محور تولیدات و فعالیت‌های ریشه‌دار فرهنگی است.
سماواتی هم‌چنین از آثارضرابی‌زاده به عنوان افتخارات و گنجینه‌های گرانبها در ادبیات پایداری نام برد و از وی خواست در زمینه‌های مختلف با حوزه‌ی هنری همکاری داشته‌ باشد.
در پایان مقرر شد جلسات ماهیانه‌ای جهت ایجاد ارتباط تنگاتنگ و تعامل بیشتر بین این دو دستگاه برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =