نشست فصل پاییز مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان

سومین نشست فصلی مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان در سال ۱۴۰۰ بر بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این نشست که با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس مسئول،کارشناس فرهنگی و مربی مسوولان مراکز کانون برگزار شد، مواردی مانند تحلیل آماری کارگاه‌های فصل پاییز، تحلیل برنامه‌های برگزار شده، آسیب‌شناسی، برنامه‌ریزی و تقویت فعالیتهای فصل زمستان بررسی شد.

در این جلسه محبوبه رجب نسب ضمن قدردانی از مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون به جهت برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت‌هایی که در این فصل وجود داشت، از تلاش تمامی همکاران در جهت پیشبرد اهداف کانون تقدیر و تشکر کرد و در خصوص ارتقای کیفی و کمی انجمن‌ها، لزوم ارائه‌ی راهکارهای خلاقانه برای جذب اعضای جدید و پایدارسازی اعضاء، شرکت فعال در فراخوان ها به‌ویژه قصه‌گویی و تقویت مهارت‌های فردی و بروزرسانی اطلاعات، لزوم کیفیت بخشی به هنرهای تجسمی بویژه نقاشی، توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا با توجه به ورود سویه‌ی جدید ویروس کرونا برنامه‌ریزی بیشتر جهت معرفی فعالیت‌های کانون به مخاطبین صحبت کرد.

مدیرکل کانون گلستان در خصوص فعال‌سازی هرچه بیشتر انجمن‌های فرهنگی،هنری، ادبی و علمی نسبت به قبل افزود: لزوم برنامه ریزی مدون، استمرار فعالیت‌های برنامه محور و ارتباط مستمر با مسئولین انجمن‌های استان می‌تواند کمک شایانی به فعالیت‌های کانون کند.

وی با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های مجازی در فصل زمستان از مربی مسوولان مراکز خواست تا نسبت به اطلاع رسانی به اعضا و تشریح این کلاس‌ها برای آنان اهتمام بیشتری ورزند. و این ظرفیت ارزشمند را تقویت و تداوم بخشند

آسیب‌شناسی و نحوه حضور موثر در جشنواره‌ها به خصوص جشنواره قصه‌گویی دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل کانون گلستان در این نشست بود.

الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان در جمع غیرحضوری همکاران مراکز با اشاره سویه‌ی جدید بیماری کرونا و لزوم تداوم کارگاه‌ها و فعالیت‌های فصل زمستان، از اهمیت برنامه‌ریزی در مراکز برای جذب اعضا صحبت کرد.

وی تغییر سبک‌زندگی افراد جامعه بر اثر شیوع این بیماری را فرصتی برای افزایش هم‌گرایی و حرکت در مسیر علم‌آموزی و هم‌گامی با فن‌آوری‌های نوین عنوان‌کرد و اظهار داشت: ضرورت ارائه شیوه‌های خلاقانه در بستر فضای مجازی، لزوم جذب و پایدارسازی عضو و مطالعه دقیق شیوه‌نامه‌ها و برنامه‌ریزی دقیق هفتگی مراکز، از موضوعات مورد توجه می‌باشد.

در ادامه محمدحسین منتظری، کارشناس مسوول آفرینش‌هاش فرهنگی‌هنری و ادبی به ارائه دیدگاه‌های کانون در خصوص کارگاه‌های برگزار شده در فصل پاییز پرداخت و برنامه‌ریزی کارگاه‌های جدید در فصل زمستان را از مسوولین مراکز خواستار شد.

تحلیل آماری کارگاه‌های فصل قبل، بررسی مشکلات سامانه ریپورت و kpf از دیگر صحبت‌هایی بود که توسط منتظری مطرح شد.

در این جلسه همچنین کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، حراست و امور اداری نیز به بیان دیدگاه‌های حوزه‌ی کاری خود پرداختند.

مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان هم در این نشست پیشنهادات خود در برنامه‌ریزی کارگاه‌ها و کلاس‌های مجازی فصل زمستان را مطرح نموده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

سومین نشست فصلی مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان با بررسی مواردی مانند تحلیل آماری کارگاه‌های فصل پاییز، تحلیل برنامه‌های برگزار شده، آسیب‌شناسی، برنامه‌ریزی و تقویت فعالیتهای فصل زمستان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =