ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی زمستان کانون پرورش فکری گلستان از ۱۳ دی

مدیرکل کانون از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری گلستان در رشته‌های مختلف از ۱۳ دی در سایتkpf.ir خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب از  ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری در رشته‌های مختلف از روز۱۳ الی ۱۹ دی در مرکز مجازی کانون به‌نشانی kpf.ir خبر داد.

مدیرکل کانون گفت: این دوره‌ها به صورت برخط(حضور هم‌زمان استاد و مخاطب در کارگاه‌های مجازی) در ۳۲  رشته آغاز خواهد شد و فرصتی برای کودکان و نوجوانان است تا با شناخت استعدادها و علاقمندی‌های خود از حوزه‌های مختلف، تمرینی برای آینده داشته باشند و  بتوانند دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند.

زمان شروع این کارگاه‌ها از ۲۰ دی تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بر این اساس، کارگاه‌های تخصصی برخط استان گلستان شامل

شعر سرایی، نوشتن خلاق، شاهنامه خوانی، خوانش متون کهن، داستان نویسی، نقاشی، سفال با دست، عروسک سازی بومی ومحلی، نمایش خلاق، پرورش خلاقیت، کارگاه علمی، نجوم، قصه گویی، نگاه جستجو گر، مهارت حال خوش و ... ویژه‌ی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی مشخص، در پایگاه مجازی کانون درج شده است که علاقمندان می‌توانند از ۱۳ الی ۱۹ دی ۱۴۰۰ با مراجعه به این پایگاه مجازی به آدرس golestan-kpf.ir - این قسمت- پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به ثبت‌نام این دوره‌ها اقدام نمایند.

گفتنی‌است کلاس‌های حضوری مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری نیز جاری می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =