کد خبر: 311491
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
بازدید 247
مراکز کانون لرستان در گرامی داشت روز حماسه 9 دی

همزمان با گرامی داشت یوم الله نهم دی فعالیتهای مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با موضوع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اجراشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: در گرامی داشت روز نهم دی، فعالیت های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با موضوع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اجراشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: دراین ایام، فعالیت های فرهنگی، ادبی، هنری با هدف ارتقای آگاهی نسل کودک و نوجوانان و آگاه سازی آنان نسبت به دسیسه های روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب اجراشد و اعضای کانون فراگرفتند که با بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه ی دشمنان دین و سرزمینشان بایستند.
وی اضافه کرد: درگرامی داشت 9 دی اجرای فعالیتهای معرفی وقایع، کتاب و خوانش شعر، برپایی کارگاههای ادبی، ایستگاه نقاشی، ازجمله برنامه هایی بود که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به صورت مجازی و حضوری درمراکز انجام دادند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان داشت: نماهنگ های مختلف با موضوع: 9 دی روز«بصیرت و میثاق با ولایت» و انیمیشن توسط مربیان تهیه شده و درفضای مجازی منتشر شدند.
محمدی اظهار داشت: درگرامی داشت حماسه 9 دی درمرکز کانون شهرستان اشترینان نشست بصیرتی با موضوع : بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر خلجی امام جمعه این شهرستان، اعضای نوجوان مرکز، مربیان و جمعی از مسئولان و معلمان برگزارشد. و در مراکزکانون در شهرستان های پلدختر، الشتر، نورآباد و مرکز شماره یک خرم آباد  برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی اجرا شدند.
محمدی در پایان گفت: به همین مناسبت فعالیتهای مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان اجرا شدند و کارکنان کانون در کنار سایر مردم ولایتمدار، در مراسم های مختلفی که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، شرکت کردند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =