ویژه برنامه «در کوی نیک‌نامی» در مرکز فرهنگی‌هنری صالح‌آباد اجرا شد

مرکز فرهنگی‌هنری کانون صالح‌آباد در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «در کوی نیک‌نامی» میزبان مریم برزگر شاعر و منتقد ادبی حوزه دفاع مقدس بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با فرا رسیدن هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر صالح‌آباد اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای به این مناسبت کرد.
این نشست با حضور مریم برزگر شاعر و منتقد ادبی حوزه دفاع مقدس برگزار شد. گفتنی اشت مریم برزگر در این نشست با اشاره به شخصیت والا و جهادی سردارشهید حاج‌قاسم سلیمانی، استفاده از ابعاد و زوایای فکری این قهرمان ملی در آثار فرهنگی، ادبی و هنری را بسیار مهم و تاثیرگذار قلمداد کرد و آن را برای نسل امروز و تنویر افکار عمومی بسیار ضروری برشمرد.

در این نشست که با حضور تعداد ۲۵ نفر از اعضای نوجوان عضو کارگاه‌های ادبی شهر صالح‌آباد برگزار شد برنامه‌های متنوعی از قبیل: خوانش و نقد اشعار اعضا، بیان مطالبی پیرامون شخصیت معنوی شهید حاج‌قاسم سلیمانی، قرائت متن ادبی، معرفی کتاب «منظوم نامه» با موضوع زندگانی این شهید بزرگوار نوشته افشین اعلا اجرا شد.
در پایان مربی مسئول کانون صالح آباد، از میهمان برنامه با اهداء هدیه تجلیل کرد.
شایان ذکر است این برنامه به مدت ۱۲۰ دقیقه به صورت حضوری در سالن مطالعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صالح آباد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =