کد خبر: 311551
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
تشکیل ششمین جلسه کارگروه مرکز مجازی کانون استان اردبیل

در ششمین جلسه کارگروه مرکز مجازی کانون پرورش فکری استان اردبیل که روز چهارم دی‌ماه سال جاری در دفتر مدیرکل تشکیل شد، شرکت‌کنندگان در خصوص چگونگی برگزاری کارگاه‌های فصل زمستان به تبادل‌نظر پرداختند.

در این جلسه، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در سخنانی ضمن اشاره به نامه مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و تأکید مجدد بر اهمیت برگزاری کارگاه‌های حضوری، به تلاش‌ها و برنامه‌های به‌عمل‌آمده در زمینه کارگاه‌های مجازی اشاره نموده و یادآور شد؛ این کارگاه‌ها هم باید به خاطر نقشی که در جذب و نگهداری اعضا دارند؛ استمرار داشته باشند.

داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان نیز گزارشی از آمار فعالیت و کیفیت برگزاری کارگاه‌های فصل پاییز امسال را ارایه کرد.

او یادآور شد: با توجه به وضعیت رنگ‌بندی کرونا در استان و حضور اعضا در مراکز، افزایش تعداد کارگاه‌های حضوری زمستان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و باید برنامه‌ریزی اصولی در این خصوص انجام پذیرد.

تنظیم فهرست اطلاعات کارگاه‌های مجازی، ثبت و تعریف اطلاعات کارگاه‌های مجازی پیش‌بینی‌شده در سامانه‌ی اطلاع‌رسانی کانون استان، نظارت بر روند برگزاری کیفی و کمی کارگاه‌های مجازی و هم‌چنین ارزیابی مستمر کارگاه‌ها بر اساس شاخص‌های ارزیابی، از اهم موضوعات و مصوبه‌های این جلسه بود که اعضای کارگروه درباره‌ی آن‌ها به گفت‌وگو پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =