کد خبر: 311569
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
بازدید 707
درخشش اعضای هنرمند گلستان در هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش»

برگزیدگان هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در مجموع ۲۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال شده بود که از آن میان ۱۱۴ اثر به عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شدند.

هیأت داوران رشته «نقاشی» شامل نادر موسوی‌فاطمی، معصومه فاضلی‌مقدس و ندا محققی، از میان ۷۷۰ اثر انتخابی در مرحله اول در شش گروه سنی، در مجموع ۳۷ اثر را به عنوان برگزیده و ۳۴ اثر را شایسته قدردانی معرفی کردند که در این بین مسعود حسینی از مرکز شماره دو گرگان به هدایتگری مهیا شهسواری، سونیا منگلی‌زاده از مرکز مراوه‌تپه با هدایتگری آرزو پناه و مائده تقی‌زاده عضو ارشد کانون شماره یک گنبدکاووس به هدایتگری مریم کرامتلو به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

همچنین هیأت داوران بخش «سفال‌گری» شامل عبدالعظیم آذرخیل، هدی محسنی و نغمه معنوی‌راد از میان ۳۱۲ اثر در شش گروه سنی، در مجموع ۲۶ اثر را به عنوان برگزیده و ۳۳ اثر شایسته قدردانی دانستند که آوینا علی‌اصغری، آیلین ساری‌پور، سلدا قاسمی و روژان مرجانی عضو اعضای مراکز گرگان به هدایتگری ربابه کلاتی و مهیا شهسواری و سونیا منگلی‌زاده عضو کانون مراوه‌تپه به هدایتگری آرزو پناه به‌عنوان برگزیده این بخش از مهرواره انتخاب شدند.

هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

برگزیدگان بخش نقاشی هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش»

برگزیدگان بخش خوشنویسی هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش»

برگزیدگان بخش سفالگری هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش»

برگزیدگان بخش عکاسی هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش»

مائده تقی زاده
اثر نقاشی مائده تقی زاده
سونیا منگلی زاده
اثر سونیا منگلی زاده
اثر سونیا منگلی زاده
آیلین صاری‌پور
اثر آیلین صاری پور
آوینا علی اصغری
آوینا علی اصغری
اثر سلدا قاسمی
اثر روژان مرجانی
اثر مسعود حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =