ویژه برنامه «سردار دل‌ها» به مناسبت روز جهانی مقاومت

به مناسبت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه سردار دل‌ها را با دو گروه از اعضا مرکز فرهنگی هنری آب‌بر، شماره ۲ و ۳ کانون پرورش فکری استان زنجان در تاریخ ۱۲ و ۱۳ دی ماه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ رویا روحانی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری آببر گفت: به مناسبت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه سردار دل‌ها را با دو گروه از اعضا مرکز آب‌بر با رعایت پرتوکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تاریخ ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه با اجرای برنامه‌های قصه‌گویی، معرفی شخصیت، کارگاه نقاشی وکارگاه کاردستی برگزار کرد.

این حرکت هدف‌مند که در آستانه روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و در سایه برنامه‌ریزی و فضاسازی مناسب شکل‌گرفت در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، به تبیین ویژگی‌های شخصیتی «سردار دل‌ها» پرداخت.

همچنین مربیان مرکز فرهنگی هنری آب‌بر ضمن حضور در مدرسه  با اجرای برنامه های قصه گویی، معرفی شخصیت، کارگاه نقاشی وکارگاه کاردستی و کارگاه سفال پرداختند و درعین‌حال، نقش و جایگاه کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی را یادآورشدند و بر ضرورت الگوپذیری از شخصیت‌هایی چون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و روایت حماسه‌آفرینی آنان برای نسل‌های آتی دعوت‌کردند.

مراکز فرهنگی هنری شماره ۲ و ۳ کانون استان زنجان 

مربیان مراکز فرهنگی هنری شماره ۲ و ۳ کانون ضمن حضور در مدرسه‌های شقایق و مدارس دیگر با اجرای برنامه های قصه گویی، معرفی شخصیت، کارگاه نقاشی وکارگاه کاردستی و کارگاه سفال پرداختند و درعین‌حال، نقش و جایگاه کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی را یادآورشدند و بر ضرورت الگوپذیری از شخصیت‌هایی چون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و روایت حماسه‌آفرینی آنان برای نسل‌های آتی دعوت‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =