ویژه برنامه مرکز شماره پنج خرم آباد در گرامی داشت شهادت سرداد دلها

ویژه برنامه های گرامی داشت یاد و خاطره سردارشهید قاسم سلیمانی درمرکزشماره پنج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم آباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، ویژه برنامههای فرهنگی هنری درمرکزشماره پنج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم آبادبرگزار شد.
این ویژه برنامه باهمکاری کانون پرورش فکری و موسسه بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها با حضور کودکان ونوجوانان و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین وحیدی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی وانش آموزان استان، در سالن داجتماعات مرکز شماره پنج خرم آبادهمراه با اجرای برنامه های معرفی شخصیت شهیدقاسم سلیمانی، مداحی، پرسش و پاسخ و اجرای گروه سرود انجام شد.
براساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با بیان شرح حالی از زندگی سردار سلیمانی و ترویج فرهنگ شهادت و شجاعت پرداخت و گفت: سردار سلیمانی از نبوغ نظامی خاصی برخوردار بود و برای کسب این دانش و مهارت دقیق در میدان نبرد، حضوری مستمر داشت و آرام آرام با زوایای مختلف و پیچیدگی های فراوان آن آشنا شد.
وحیدی ع افزود: علاقه به فرهنگ و هنر، روحیه شهادت طلبی، ارادت و تمسک به اهل‌بیت (ع)، ولایت‌مداری، روحیه انقلابی، سادگی و صفای این مرد بزرگ می تواند الگوی مناسبی برای نسل کودک و نوجوان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی  درادامه سخنان خود، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) عنوان داشت: شیوه و سبک زندگی حضرت فاطمه‌(س) بهترین سرمشق برای زندگی است.
 میهمان برنامه در ادامه ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) را با ذکر احادیت و روایات مختلف تشریح کرد و به سوالات اعضای نوجوان دختر حاضر در برنامه پاسخ داد.
در بخش بعدی برنامه گروه سرود آوای عاطفه ها به اجرای سرود با عنوان«مادر آسمانی»پرداختند و مربیان مرکز نیز شخصیت سردار شهیدقاسم سلیمانی را معرفی کردند.
این ویژه برنامه با تقدیر از گروه سرود و اعضای برگزیده مرکز به پایان رسید. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =