کد خبر: 311667
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
بازدید 111
جلسه‌ی ستاد اقامه‌ی نماز کانون استان تهران برگزار شد

جلسه‌ی هماهنگی و هم‌اندیشی ستاد اقامه‌ی نماز کانون استان تهران با حضور اعضای این ستاد، به ریاست سیدعلی حسینی، سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ با هدف بررسی و تبیین راهکارهای تازه و تأکید بر پرداختن بیش از پیش به مقوله‌ی نماز، جلسه‌ی هماهنگی و هم‌اندیشی ستاد اقامه‌ی نماز کانون استان تهران با حضور اعضای این ستاد در محل این اداره‌کل به اجرا در آمد.

این جلسه با حضور سیدعلی حسینی، سرپرست اداره کل کانون استان تهران و رئیس ستاد اقامه‌ی نماز این اداره و دیگر اعضای این ستاد، متشکل از مهرنوش قربانعلی، مجید خسروی، سعیده عزیزیان، هادی ملکی، محبوبه تقوی و زهرا سادات حسنی شبستری، جهت ارائه‌ی برنامه‌های مرتبط با فریضه‌ی واجب نماز برگزار شد.

در این نشست مقرر شد فراخوانی با محوریت اذان و اقامه مخصوص اعضای نوجوان پسر، طراحی و به مراکز سطح استان ارسال شود. اجرای مسابقه‌ی کتابخوانی با موضوع نماز، ویژه‌ی مربیان و همکاران ستادی، یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود. ارسال مهر و جانماز برای مراکز نیز از دیگر تصمیمات اعضای ستاد اقامه‌ی نماز کانون استان تهران در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =