آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانی کانون استان اردبیل از ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۰

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از روز سیزدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ آغازشده و تا نوزدهم ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، از روز ۱۳ تا ۱۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی در پایگاه کانون استان به نشانی ardabil.kpf.ir آغازشده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به قسمت آموزش‌های مجازی و سپس دوره‌های تخصصی برخط استانی ثبت‌نام کنند.

بر همین اساس، علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها که به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مربیان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود؛ شامل موارد ذیل است:

«کارگاه‌های حال خوش زندگی، نقاشی، عکاسی، آزمایش‌های ساده علمی، ذنتنگل، مشاعره، بازیگری، نمایش خلاق، داستان‌نویسی، نقاشی، طراحی، کاردستی، شعر و قصه، خوشنویسی به صورت قلم نی و تحریری، کاغذوتا نوشتن خلاق، فلسفه برای کودکان، شعر، طنزنویسی، کلاژ (تکه چسبانی)، فن بیان، گویندگی و مجری‌گری، عکاسی».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =