کد خبر: 311679
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
بازدید 384
«نقاشی همگانی» در پیاده‌راه بوعلی همدان برگزار شد

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه‌ی «نقاشی همگانی» در محل پیاده‌راه بوعلی همدان اجرا شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کانون استان سه شنبه ۱۴ دی‌ماه با اجرای ویژه‌برنامه‌ی «نقاشی همگانی» و برپایی غرفه‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، اوریگامی و ادبی برای کودکان و نوجوانان شهر همدان به اجرای برنامه پرداخت. هدف از برگزاری این برنامه‌ آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ شهادت و شخصیت والای سردارشهید حاج‌قاسم سلیمانی است. مربیان کانونی در غرفه‌ی نقاشی با موضوع پرچم و سردار دلها، خوشنویسی با کاغذهای رنگی با استفاده از تکنیک کلاژ، اوریگامی با ساخت گل‌های لاله و اهداء به کودکان حاضر در برنامه، غرفه‌ی ادبی با نگارش متن‌های زیبا و دلنوشته برای سردار و غرفه‌ی سفالگری با ساخت قاب عکس وتزئین آن با  تمثال سردار سلیمانی و هدیه به کودکان، یاد و نام شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.


لازم به ذکر است این ویژه برنامه به مدت ۹۰ دقبقه در پیاده‌راه بوعلی اجرا شد و کودکان و نوجوانان سطح شهر همدان با استقبال از برنامه، در غرفه‌های مختلف شرکت کردند.   
گفتنی است در غرفه‌ی ادبی علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالان نیز با نوشتن جمله‌هایی زیبا در وصف حاج قاسم ارادت خود را به این شهید والامقام ابراز داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =