حضور کارکنان کانون پرورش فکری در صحن مطهر امام‌زاده‌ عبدالله

در آستانه شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با شرکت در مراسم معنوی «فاطمیه خط مقدم ماست» ضریح مطهر امام‌زاده عبدالله را عطرفشانی کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهداء کانون این استان با برگزاری ویژه برنامه‌ی «فاطمیه خط مقدم ماست» در صحن مطهر امام‌زاده عبدالله در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) به عزاداری پرداختند.
دراین مراسم معنوی که از طلوع خورشید روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه در حسینیه‌ی امام‌زاده عبدالله و با حضور معاون فرهنگی کانون، مدیر اوقاف شهرستان همدان، مسئولان بسیج فرهنگیان استان و کلیه همکاران ستادی و مراکز آغاز شد، علاوه بر قرائت زیارت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) مداح اهل بیت به ذکر مصیبت این بانوی دو عالم پرداخت.
در ادامه حمید ترکمان رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان، ضمن تشکر از مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به واسطه برگزاری این مراسم معنوی و با توجه به وظیفه‌ی خطیر کانون در قبال پرورش کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد که بیش‌ازپیش در این راه موفق باشند.
 در ادامه کلیه‌ی همکاران با حضور در موزه‌ی موقوفات این امام‌زاده از این مکان زیبا بازدید کردند و به زیارت سرداب مطهر رفتند.
 ‏در پایان این مراسم معنوی درب ضریح مطهر به روی همکاران باز و آنها به صورت گروه‌های پنج‌نفره با حضور در ضریح امام‌زاده عبدالله، به غبارروبی و عطرافشانی مشغول شدند.
 ‏سپس از دو  همکار کانونی که به تازگی پیمان اآسمانی بسته‌اند توسط تولیت آستان این امام‌زاده با اهداء دو جلد قرآن‌کریم تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =