تجلیل از مربی فرهنگی کانون البرز

در پانزدهمین شورای فرهنگی کانون البرز از خدیجه میرزایی، مربی فرهنگی مرکز شماره ۴ کانون کرج، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این تجلیل به سبب اعلام رضایت خانواده‌ها ازعملکرد این مربی انجام شد .

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز در این نشست تاثیر فعالیت مربیان بر رفتارها و عملکرد اعضا را بسیار زیاد خوانده و افزود کار خوب در هر زمانی که انجام شود تاثیر خود را بر روی مخاطب خواهد گذاشت.

وی افزود اعلام رضایت خانواده‌ها از یک مربی کانون به منزله‌ی اعلام رضایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همه‌ی  مربیانی است که به صورت مستمر در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان هستند و خوش‌حالم که همکاران از دقت نظر، حوصله و وقت گذاری ویژه برای اجرای فعالیت‌ها به ویژه در دوران کرونا  برخوردارند و این مورد نمونه‌ای از خدمات اثر بخشی است که مربیان ما در کانون انجام می‌دهند.

سلیمانی هم‌چنین افزود تلاش همه‌ی ما در تمام واحدها باید اثرش به مراکز و اعضا برگردد و موجب رضایت کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان شود.

این مقام مسوول در ادامه با ذکر نمونه‌هایی از تجلیل خانواده‌ها از این مربی و وقت گذاری وی سخن گفت.

خدیجه میرزایی، مربی فرهنگی مرکز شماره ۴ کرج، نیز  در این نشست که روز سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰، با حضور قاسم سلیمانی، سرپرست، مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی و کارشناسان عضو شورا برگزار شد، ضمن تشکر از تمامی همکاران استان و قدردانی ویژه از  لیلی همتی، مسوول  و همکارانش در مرکز فرهنگی، هنری شماره ۴ کانون کرج، وجود همدلی بین همکاران و  آرامش در فضای کانون را دلیل موفقیت در اجرای فعالیت‌های فرهنگی خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =