آیین رونمایی از مجموعه کلیپ‌های کوتاه «قصه گفتم کبوترت بشوم »

آیین رونمایی از مجموعه کلیپ‌های کوتاه «قصه گفتم کبوترت بشوم » با محوریت«قصه های رضوی»برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، آیین  رونمایی از مجموعه کلیپ «قصه گفتم کبوترت بشوم » روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه  ۱۴۰۰ با حضور ابراهیم زره ساز ،مدیر کل کانون خراسان رضوی امیر مهدی حکیمی،مدیر عامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، راویان قصه ها ودست اندرکاران تهیه این مجموعه، در محل«نگارخانه رضوان» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

عاطفه رنگ‌آمیز؛ نویسندگی، مهدی شریفی؛ کارگردانی، مهدی عظیما؛ تدوینگری و امیر صحرایی؛ تصویربرداری مجموعه کلیپ‌های کوتاه «قصه گفتم کبوترت بشوم» را برعهده داشتند.

همچنین این مجموعه با نقش‌آفرینی جمعی از کودکان و نوجوانان شامل حلما غفوریان، حلما حاجی محمدی، هلیا رستگار، زهرا نواب، صبا رضوی، سامان کلیدری، محمد سام پرکند، سیده مهرآوا میرعاقل، پریسا قهرمان، کیان سهرابی‌پور، آریان عظیمی، ثمین استیلایی و مهدیه حسینی، ضبط شده است.

در مراسم رونمایی این مجموعه، امیرمهدی حکیمی، مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: کودکان و نوجوانان در این اثر قصه‌های امام رضایی خود را به زیبایی بیان کردند و حس خوب زیارت و وصل شدن دل خود را به امام مهربانی‌ها با دیگر کودکان ایران به اشتراک گذاشتند.

وی ضمن تقدیر از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در تولید این مجموعه ادامه داد: امیدوارم تولید چنین برنامه‌هایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قصه‌گویی و نقاشی‌های کودکان و نوجوانان با همکاری این نهاد فرهنگی ادامه یابد.

  همچنین ابراهیم زره‌ساز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در این مراسم بیان کرد: کودکان در این مجموعه در خانه امام رضا(ع) و زیرِ پرچم آستان قدس رضوی قصه‌های خود را روایت کردند و این آثار علاوه پخش در شبکه‌های ملی، در قالب لوح فشرده در سرتاسر کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: پس از انتشار این مجموعه، کودکان گوشه و کنار کشور که دوست دارند با امام رضا(ع) ارتباط برقرار کنند، متوجه می‌شوند که می‌توانند برای این امام همام قصه بگویند و ایشان نیز صحبت‌های آنها را می‌شنوند.

زره‌ساز با تأکید بر اینکه ۴ کلیپ کوتاه این مجموعه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است، گفت: تولید چنین آثاری برای این قهرمان ملی در قالب قصه و روایت‌گری کودکان می‌تواند در جامعه بسیار اثرگذار باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به نمایش مجموعه آثار نقاشی رضوی کودکان و نوجوانان همکار با کانون در نگارخانه رضوان اضافه کرد: امام رضا(ع) شما کودکان را بسیار دوست داشته است که آثارتان در این نگارخانه که همواره میزبان آثار سطح کیفی بالایی است، به نمایش درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق خیر و مبارک، چراغی برای تحقق جریانات ارزنده و اثرگذار آینده در استان و کشور در زیر سایه علی بن موسی الرضا(ع) شود.

شایان ذکر است همزمان با این مراسم، به همت واحد آفرینش های هنری کانون نمایشگاهی از آثار برتر نقاشی اعضا با موضوع «رضوی» در محل«نگارخانه رضوان» برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =