جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه برگزار شد

جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با حضور نمایندگان اداره‌های مختلف عضو این کمیته و به میزبانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، صبح دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، صبح روز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰، جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و با حضور نمایندگان اداره‌های مختلف عضو این ستاد برگزار شد.

بر همین اساس، این جلسه با هدف بررسی برنامه‌های پیشنهادی از سوی دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه برگزار شد و در آن هر یک از نمایندگان اداره‌های استان، به بیان برنامه‌های پیشنهادی خود پرداختند.

تبیین شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، تولید محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی و انتشار آنها در فضای مجازی، ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های متناسب با هدف معرفی انقلاب، اجرای مسابقه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، برپایی نمایشگاه‌های آثار اعضا در مراکز کانون استان کرمانشاه، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، اجرای سرود، و... از برنامه‌هایی است که از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

نمایندگانی از اداره‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، و... در این جلسه حضور داشتند.

این جلسه به منظور همفکری و برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =