کارگروه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اردبیل تشکیل جلسه داد

نخستین جلسه‌ی هم‌اندیشی کارگروه کمیته‌ی کودک و نوجوان چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه زعفر احدزاده رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان استان اردبیل با تبریک چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با رویکرد گرامیداشت «یاد و خاطره‌ی۳۴۰۰ شهید استان» و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، خاطرات روزهای انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ و دستاوردهای آن، با تبیین هنرمندانه به کودکان و نوجوانان انتقال خواهد یافت.

مدیرکل کانون استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ها باهدف افزایش سطح آگاهی کودکان و نوجوانان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و زمینه حضور پرشکوه آن‌ها در مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی تدوین و ارایه خواهد شد.

هم‌چنین در این کارگروه، اعضای حاضر به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند و تأکید شد: فعالیت‌ها در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی به صورت روزانه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت حضوری و هم در بستر فضای مجازی، هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

در این نشست مقرر شد اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبار فجر استان اردبیل تا مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ نسبت به تدوین برنامه‌ها اقدام و جهت جمع‌بندی به دبیرخانه مرکزی، ارسال نمایند.

تزیین و فضاسازی محیطی به شکل هنرمندانه، نواختن زنگ انقلاب، پخش سرودهای انقلابی و معرفی وقایع پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به جامعه هدف، ازجمله برنامه‌های آغازین این کمیته خواهد بود.

گفتنی است دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را: اداره کل آموزش‌وپرورش، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صداوسیما، انتشارات مدرسه و اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =