نواختن زنگ انقلاب و گل‌باران تمثال بنیان‌گذار ‌کبیر انقلاب اسلامی‌در مراکز کانون استان اردبیل

هم‌زمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی‌(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران در ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷، زنگ انقلاب در مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل به صدا درآمد و تمثال ایشان گل‌باران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در مرکز شماره ۲ کانون اردبیل با دستان کوچک کودکان این سرزمین تمثال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گل‌باران شد.

در این مراسم اعضا سرود ای ایران را به صورت دسته‌جمعی خوانده و مربیان نیز به معرفی وقایع، ایام و شخصیت والای حضرت امام خمینی‌(ره) پرداختند.

هم‌چنین کتاب «آوازی برای وطن» برای مطالعه و آشنا شدن با مفهوم وطن‌پرستی و میهن‌دوستی برای مخاطبان معرفی شد که این برنامه با همکاری مدرسه سبحان اردبیل به اجرا درآمد.

در برنامه‌ای دیگر در مرکز شهرستان گرمی؛ با تزیین و فضاسازی مرکز، نواختن زنگ انقلاب با نوای الله‌اکبر، پخش سرود ملی و سرودهای انقلابی همراه بود و شرکت‌کنندگان در مراسم لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی‌(ره) به میهن عزیزمان را جشن گرفته و تمثال آن حضرت را گل‌باران کردند.

معرفی شخصیت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، وقایع مهم و شهدای انقلاب و هم‌چنین معرفی رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ازجمله فعالیت‌های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =