جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان‌غربی برگزار شد

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان ستاد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در حضور نمایندگان صداو سیما، آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به تبیین شیوه نامه اجرایی کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

زهرا آب‌سوران بسترسازی مناسب جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه جهت نقش آفرینی خودجوش در برگزاری مناسبت‌ها را از رویکردها و وظایف اجرایی کمیته کودک و نوجوان ذکر کرد.

وی بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان و نوجوانان در تولید برنامه‌هایی متناسب با فضای فکری و عاطفی آنان به منظور شاداب‌سازی مناسبت‌ها و زمینه‌سازی جهت حضور و مشارکت هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و مناسبت‌ها به صورت حضوری و مجازی را از دیگر رویکردهای کمیته کودک و نوجوان بر شمرد.

رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان به برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده کانون به مناسبت دهه مبارک فجر در ستاد و مراکز استان اشاره کرد و برگزاری هفتمین مهرواره "کبوتر کوچه ما" با محوریت شهدا را از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده کانون استان عنوان کرد.  

 در ادامه، نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان‌های متبوع پرداختند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشن‌های انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های فیلم، عکس و نقاشی،  برگزاری مسابقه‌های ورزشی و مسابقه کتابخوانی اشاره کرد.

همچنین دستگاه‌های عضو کارگروه برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر برای همکاری با دیگر دستگاه‌های عضو اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =