کد خبر: 311916
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
بازدید 170
اتاق فکر مرکز فرهنگی‌هنری علی‌آباد کتول تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این جلسه با حضور مسئولین ادارات فرهنگی شهرستان علی آباد شامل، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی، معاون ابتدائی آموزش و پرورش و کارشناس اجتماعی فرمانداری حضور تشکیل شد.

در این جلسه مدیر کل کانون پرورش فکری استان ضمن معرفی جامع و کامل کانون به حاضرین گفت: کانون پرورش فکری با برگزاری کارگاه‌های مهارتی کتاب محور به صورت حضوری و مجازی در توسعه‌ی فرهنگی کودکان و نوجوان نقش محوری دارد؛ وی با اشاره به ظرفیت عظیم بخش کتاب و سرگرمی کانون اعلام کرد آموزش و پرورش می‌تواند در تجهیز و توسعه‌ی کتابخانه و ایجاد اتاق بازی‌های فکری در مدارس مشارکت کنند.

مجبوبه رجب نسب هدف از برگزاری این نشست هماهنگی ادارات در برگزاری برنامه های مشترک جهت صرفه جویی در هزینه‌ها، ارتقای کیفیت برنامه‌ها و پیشگیری از موازی کاری دانست و گفت: با هم‌افزائی و تشریک مساعی می‌توانیم خدمات مطلوب تری به فرزندان این شهرستان ارائه دهیم.

وی با توجه به برگزاری مهرواره ملی "پرواز لالائی‌ها " و "مهرواره بازی‌های بومی و محلی"، افزود: در برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌ها می‌توانیم با در نظر گرفتن ظرفیت همه دستگاه‌ها به‌صورت مشارکتی برگزار نماییم.

در این جلسه روسای ادارات به معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود پرداخته و مقرر شد برای کارگاه‌های برخط کانون از ظرفیت اداره آموزش و پرورش شهرستان در هماهنگی مدارس جهت مشارکت بیشتر بهره مند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =