گردهمایی همکاران خدمات مراکز کانون استان برگزار شد

با هدف تشریح مباحث حفاظتی، بهداشتی و همکاری‌های لازم در اجرای برنامه‌ها، گردهمایی یک روز همکاران خدمات اداره کل و مراکز فرهنگی و هنری کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این گردهمایی که همزمان با روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ در محل اداره کل کانون استان برگزار شد، طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات همکاران خدمات در مراکز کانون گفت: همکاران خدمات از مهم‌ترین اعضای خانواده کانون محسوب می‌شوند؛ چرا که اولین فردی که بچه‌ها در بدو ورود به مرکز با او مواجه می‌شوند این عزیزان هستند لذا می‌توانند تاثیر مستقیمی بر مخاطبان کانون داشته باشند.

وی افزود: نظافت کامل محیط کار، نگهداری و حفظ اموال و بیت المال، سرکشی از تاسیسات، دقت کامل در نگهداری وسایل و امکانات مرکز و سایر وظایف محوله این همکاران است که خوشبختانه در بازیدهای انجام شده از مراکز کانون مسئولیت پذیری همکاران به وضوح مشهود بوده است.

مدیر کل کانون استان اعتماد خانواده‌ها را از سرمایه‌های معنوی کانون دانست و تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در مراکز کانون در جهت رشد و تعالی کودکان ونوجوانان قدم برداریم. 

حمیدی در ادامه اشاره ای به مهمترین برنامه های پیش رو در سه ماهه چهارم سال به ویژه ایام دهه فجر داشت و خواستار همکاری بیش از پیش همکاران خدمات در انجام برنامه‌های این ایام و فضا سازی مناسب مراکز در دهه مبارک فجر شد.

در ادامه این نشست رضا مجیدی کارشناس حراست به بیان نکاتی در خصوص حفاظت از مراکز، نگهداری از اموال و سایر موارد مربوط به حوزه کاری خود در ارتباط با همکاران خدمات پرداخت و  پس از آن کارشناسان حوزه مالی و ارزیابی عملکرد نکاتی را در خصوص انجام امور مالی مرکز و همچنین رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری‌ها  از جمله کرونا یادآور شدند.

گفتنی است بیان درخواست‌ها، نظرات و پیشنهادات همکاران خدمات مراکز و نشست توجیهی پیشگیری از سرقت با حضور کارشناس اداره آگاهی و مبارزه با سرقت استان، تقدیر مدیر کل کانون استان از این همکاران با اهدای لوح تقدیر و هدایا و در ادامه بازدید از پروژه مرکز شماره چهار کانون در شهرستان بیرجند از دیگر بخش‌های این گردهمایی یک روزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =