ویژه برنامه‌ی «هوای پاک، آسمان آبی، زمین سبز» در کانون اسدآباد اجرا شد

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان به مناسبت روز هوای پاک، اقدام به برگزاری مراسمی در سالن اجتماعات کانون کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد با همکاری اداره محیط زیست، هم‌زمان با فرارسیدن روز هوای پاک در ویژه برنامه‌ای با نام «هوای پاک، آسمان آبی، زمین سبز» میزبان بیش از ۵۰ نفر از اعضای خود بودند.
در ابتدای این برنامه مژگان هادی مربی‌مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، از مسئولان اداره محیط زیست شهرستان که همکاری خوبی را با کانون پرورش دارند تشکر کرد.
در ادامه حسن پرویزی کارشناس اداره محیط زیست پیرامون اهمیت هوای سالم در تندرستی و سلامت موجودات زنده مطالبی را بیان کرد و اثرات مضر و نامطلوب آلودگی هوا و محیط زیست بر روی موجودات زنده به ویژه انسان‌ها را تشریح کرد.
پرویزی از کودکان خواست نسبت به سلامت محیط زیست و هوای پیرامون خود مراقب و کوشا باشند.
وی در پایان سخنان خود به سوالهای گوناگون اعضا پاسخ گفت.
سپس اعضا در فعالیتی تعداد ۳۰ قطعه کاغذ را که به صورت پازل با تصویر «اهداء هوای پاک به کودکان» تهیه شده بود را رنگ‌آمیزی کردند.
سپس یکی از مربیان با شمارش اعداد ۱ تا ده از اعضا خواست پازل‌های رنگ‌شده را به هم بچسبانند و در نهایت اثر نقاشی شده‌ی خود را مشاهده کنند.
بعداز اجرای چند برنامه‌ی فرهنگی از کودکان حاضر در مراسم با اهداء جایزه تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است برگزاری این ویژه برنامه از ماه‌های گذشته با اداره محیط زیست برنامه‌ریزی شده بود و اعضا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =