کد خبر: 311959
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بازدید 243
معرفی مراکز موفق کانون استان اردبیل در شش‌ماهه نخست سال۱۴۰۰

مراکز شهرستان‌های نمین، خلخال و شماره یک کوثر در ارزیابی‌ عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در شش‌ماهه نخست سال۱۴۰۰ بالاترین امتیاز را کسب کرده و حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، کارگروه شورای راهبری کانون استان اردبیل طرح ارزیابی عملکرد مراکز در نیمه اول سال ۱۴۰۰ را در مدت دو ماه و در یازده گام اجرایی کرد و مراکز فرهنگی هنری نمین، خلخال و شماره یک کوثر حائز رتبه برتر شدند.

بر اساس این خبر، ارزیابی مراکز در سه مرحله خود ارزیابی، ارزیابی کارشناسی و شورای راهبری کانون استان انجام شد و پس از تصویب نتیجه نهایی با حضور نماینده‌ی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، امتیاز مراکز طی نامه رسمی به مربیان مسوول ابلاغ شد.

توجه دادن مسوولان مراکز به نحوه‌ی ارزیابی عملکرد و سوق دادن آن‌ها به سمت مستندسازی فعالیت‌ها، شناسایی نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی برای حذف آسیب‌ها، تعیین شاخص در حوزه‌های مختلف برای ارزیابی یک مرکز، بررسی عملکرد مراکز توسط کارشناسان متخصص هر حوزه و نگاه دقیق کارشناسی در حوزه‌های مختلف و هم‌چنین ارایه‌ی راه‌کار کاربردی جهت بهبود عملکرد مراکز را می‌توان ازجمله مزایای این طرح نام برد.

شایان‌ذکر است از سه مرکز موفق که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند با اهدای لوح سپاس، قدردانی به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =