مربیان موفق کارگاه‌های برخط کانون استان اردبیل در نیمه اول سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از معرفی مربیان موفق و تلاش‌گر کارگاه‌های برخط، در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی گفت: فرایند انتخاب مربیان موفق، مصوبه‌ی کارگروه مرکز مجازی کانون استان بوده و بر اساس برنامه‌ریزی کارشناسی صورت گرفته است که در این رابطه مجموعه‌ای از کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش و پژوهش و حوزه‌ی فن‌آوری، با نظارت کارشناس مسوول، اقدام به ارزیابی عملکرد مربیان در کارگاه‌ها نموده و در پایان نظر کارشناسی خود را در قالب فرم‌های ارزیابی عمومی و تخصصی ارایه کردند.

معاون فرهنگی کانون استان اردبیل انتخاب مربیان موفق را روشی برای ارج نهادن به زحمات نیروهای تلاش‌گر ، عنوان و استمرار آن را موجب پویایی و افزایش انگیزه کارکنان دانست.

وی افزود: درنهایت پس از بررسی نهایی، جمع‌بندی لازم و نیز لحاظ نمودن نظر کارشناسان تخصصی، چهار مربی به عنوان مربی موفق و تلاشگر به شرح زیر معرفی شدند.

راضیه قربانزاده مربی ادبی از مرکز شماره دو کانون مشگین‌شهر، لیلا نظمی مربی هنری مرکز شماره دو کانون اردبیل، زهرا محیطی و افسانه مزین به ترتیب مربیان مسوول مراکز فرهنگی‌هنری کانون خلخال و انگوت ازجمله این برگزیدگان هستند.

علومی در پایان یادآور شد: ارتقای کیفی تمام کارگاه‌ها مدنظر است و در این رابطه نظرات مکتوب کارشناسی برای مربیانی که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تری دارند؛ ابلاغ‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =