برگزاری دومین جلسه‌ی هماهنگی کمیته‌ی ستاد دهه‌ی فجر کانون استان تهران

به منظور بررسی میزان پیشرفت مصوبات جلسه‌ی اول کمیته‌ی ستاد دهه‌ی فجر کانون استان تهران و طرح برنامه‌های جدید، دومین جلسه‌ی این کمیته با حضور سیدعلی حسینی، مسئول کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان تهران و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ با نزدیک شدن به  آغاز دهه‌ی فجر و لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ستاد دهه‌ی فجر استان تهران، کمیته‌ی کودک و نوجوان این ستاد، با حضور اعضا، دومین جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی خود را تشکیل داد.

در این جلسه، سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران و مسئول کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر در این استان، با همراهی دیگر اعضای کمیته، در خصوص پیشرفت برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات نشست نخست به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

حسینی در این جلسه ضمن تأکید بر اجرای دقیق مصوبات و مشارکت پررنگ واحدهای مختلف و مراکز کانون استان تهران، در جریان میزان پیشرفت مصوبات جلسه‌ی اول قرار گرفت و اعضای کمیته‌ی ستاد دهه‌ی فجر کودک و نوجوان استان تهران متشکل از معاونت، روابط عمومی، واحدهای مختلف هنری، فرهنگی، ادبی، حراست، فناوری، پژوهش و بسیج اداری، پس از ارائه‌ی گزارشی از اقدامات صورت گرفته، به طرح موضوعات جدید و ایده‌های دیگری برای افزودن به مصوبات پیشین پرداختند.

از جمله‌ی این طرح‌ها می‌توان به اجرای نقاشی گروهی توسط اعضای مراکز، در محل اداره‌کل کانون تهران به منظور ساخت کلیپ و انتشار آن در رسانه‌های مجازی کانون، دعوت از محمدرضا بایرامی نویسنده‌ی انقلابی به منظور تهیه‌ی کلیپ معرفی کتاب‌هایی با محوریت انقلاب و... اشاره کرد.

گفتنی‌ست در جلسه‌ی اول این کمیته، مقرر شده بود که برنامه‌هایی نظیر: قصه‌گویی، اوریگامی، شعر انقلاب، سرود انقلاب، پادکست با محتوای انقلاب، نقاشی‌خط، نمایشنامه‌خوانی، سیری در کتاب‌های انقلاب، خوشنویسی و داستان در سطح مراکز و غرفه‌های کانون در جریان دهه‌ی فجر اجرایی شده و بخش عمده‌ای از این فعالیت‌ها با همکاری واحد روابط عمومی به صورت کلیپ‌های کوتاه و مستقل تولید و در رسانه‌های مجازی کانون، در دسترس اعضا و علاقه‌مندان قرار گیرد. ضمن اینکه مقرر شد در برخی مراکز نیز با رعایت موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی، به اجرای فعالیت‌های حضوری با محوریت انقلاب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =