پیگیری پروژه‌های در حال ساخت و تجهیز مراکز کانون پرورش فکری در سیستان و بلوچستان

معصومه هادی: اختصاص هر ریال اعتبار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سبب آن که زمینه‌ساز ساختن فردایی بهتر برای جامعه است در حکم «خیر کثیر» است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

معصومه هادی در این جلسه ضمن تشکر از همراهی و همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست ساخت کانون در زاهدان، مهرستان و سیب و سوران ارایه کرد و گفت: درخواست‌های مردمی و پیگیری‌های آنان برای آغاز به کار مراکز فرهنگی‌هنری، مسئولیت ما را برای پیگیری و انجام این پروژه‌ها سنگین‌تر کرده است.

وی سپس عنوان کرد: اختصاص هر ریال اعتبار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سبب آن که زمینه‌ساز ساختن فردایی بهتر برای جامعه است در حکم «خیر کثیر» است.

مدیرکل کانون ادامه داد: هزینه کردن برای کتاب‌خوان شدن کودکان، سرمایه‌گذاری مهمی است که اثرات آن، اگر چه امروز هم قابل مشاهده است، در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

هادی هم‌چنین با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر و دوری اجباری کودکان و نوجوانان از مراکز کانون، در پی همه‌گیری بیماری کرونا و ابراز امیدواری برای حضور دوباره‌ی آنان در خانه‌ی مهربانی از لزوم تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری سخن گفت و افزود: ایمن‌سازی مراکز و بروزرسانی آنان مطابق به ذایقه‌ی مخاطب، برای اجرای کارهای موثر فرهنگی، ضروری است.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با تشکر از فعالیت‌های فرهنگی کانون گفت: اختصاص بودجه بر اساس نیازها یکی از نکات مهم برنامه ریزی است که با انجام صحیح آن می‌توان در مسیر توسعه گام برداشت.

مهرداد عرب اول در پایان با اشاره به اهمیت پروژه‌های کانون، در زمینه‌ی افزایش تخصیص اعتبار قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =