کد خبر: 312090
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
بازدید 74
کارگاه‌های برخط فصل زمستان در کانون فارس در حال برگزاری است

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در حال برگزاری کارگاه‌های برخط فصل زمستان است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، در این کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند.
این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

کامرانی افزود: کانون فارس با برگزاری ۲۸ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوان علاقه‌مند است. داستان‌‏نویسی مقدماتی و  پیشرفته ویژه نونگاه و نوجوان، گام بهگام تا اندیشه (ویژه نابینایان) و اعضای عادی نونهال، خوشنویسی نوخوان و نونهال، کارگاه شعرسرایی پیشرفته نونگاه و نوجوان، زیست‌شناسی نوباوه و نونگاه، کلاژ نونهال، اریگامی نوباوه، نوخوان و نونهال، نوشتن خلاق پیشرفته  نوخوان و نونهال، کاردستی (تزیینات نمدی) نوخوان و نونهال، حال خوش زندگی نونگاه، نوخوان و نوجوان، شعر سطح مقدماتی نونگاه و نوجوان، خط تحریری نوخوان و نونهال و نقاشی نوخوان، نونهال و نوباوه، کارگاه‌های مجازی کانون فارس در فصل زمستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =