معرفی برترین‌های دومین مهرواره «من یک پژوهشگر هستم» در البرز

برترین‌های دومین مهرواره « من یک پژوهشگر هستم» در البرز معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان البرز، هم‌زمان با ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ دومین روز از ایام الله گرامی‌داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، که به نام روز «انقلاب خودباوری و جوان ایرانی» نام گذاری شده است، برترین‌های دومین مهرواره « من یک پژوهشگر هستم» در البرز معرفی شدند.

فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در این خصوص گفت این  مهراره برای دومین سال متوالی  در آذر ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار و از کودکان و نوجوانان خواسته شده بود تا فعالیت‌های علمی خود با موضوعات معرفی کتاب، شخصیت، مکان‌های علمی، آزمایش و اختراع را در قالب ویدیو کلیپ به دبیرخانه این مهرواره ارسال کنند که در نهایت ۴۶ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این مهرواره ارسال شد و از این بین ۴ اثر «پریا یارمحمدی»، عضو مرکز هشتگرد، «ایلیا پرستش»، عضو مرکز شماره ۴ کانون کرج، کار گروهی «لیانا و لنیا معینی جهرمی» و «باران یوسفلی» از مرکز شماره ۳ کانون کرج و اثر «مریم متفکر»  در بخش  آزاد برگزیده و آثار «به نیا شانکی و«نازنین وقار»، شرکت کنندگان بخش آزاد، ، «مبینا یوسفی» عضو مرکز مجتمع و «علی رضا رادفر نیا» و «رها باقری مطلق» اعضا مرکز شماره ۴ کانون کرج،شایسته تقدیر شدند.

تقدیر از گروه پژوهشگران کودک  و اعضای نهاد اقدام پژوهی کانون البرز در شورای فرهنگی

روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰نیز از گروه برگزیده  دومین مهرواره «من یک پژوهشگر هستم» متشکل از  «لیانا و لنیا معینی جهرمی» و «باران یوسفلی» از مرکز شماره ۳ کانون کرج دعوت شد تا به همراه والدین‌شان در جلسه شورای فرهنگی با حضور مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی و اعضای نهاد اقدام پژوهی شرکت کرده و در مورد اثر خود با عنوان «انرژی خورشیدی» صحبت کنند.

اهمیت فعالیت‌های فرآیند محور در کانون

مهری فلاح معاون فرهنگی، اجرایی کانون در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ضرورت آشنا کردن کودکان و نوجوانان با سرزمین پر افتخار ایران، از کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان به جهت تدارک این برنامه قدردانی کرده و از اهمیت فعالیت های فرآیند محور در کانون سخن گفت.

این مقام مسوول ضمن تشکر از حضور علاقه‌مندانه کودکان در مهرواره و کوشش خانواد ها و مربیان در این مسیر، از پیشرفت‌های اعضای کانون در حوزه‌های مختلف سخن گفت و افزود در کانون این شرایط برای کودکان و نوجوانان فراهم است که قابلیت‌ها و استعداد خود را در محک تجربه قرار داده و با حمایت مربیان به دانش عمیق دست پیدا کنند.

 فرانک فروزانفر هم در این نشست صمیمانه در رابطه با برنامه‌ریزی و اجرای مهرواره پژوهشی در دو سال اخیر و استقبال کودکان و نوجوانان سخن گفته و اشتراک گذاری دانسته‌های علمی  کودکان ونوجوانان را از مهم ترین فواید این مهرواره های تخصصی خواند و به اهمیت کار تیمی و گروهی در اثر ارسالی این گروه پژوهشی اشاره کرد.

دیگر اعضای نهاد و کارشناسان حاضر در نشست نیز از تلاش های اعضا در این بخش قدردانی کرده و حضور با انگیزه و علاقه‌مندانه کودکان و نوجوانان را مفید دانستند.

والدین اعضا هم  ضمن تشکر از فعالیت های اثر بخش کانون از کارگاه‌های نجوم و تاثیر آن در علاقه‌مند کردن بچه‌ها به کار پژوهشی و انگیزه بخشی به آنان سخن گفتند.

در پایان این نشست لوح‌های تقدیر و هدایای فرهنگی با امضای قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون استان به اعضای پژوهشگر و لوح‌های تجلیل با امضای سیده نسرین سجادیان، مدیر کل واحد آموزش و پژوهش کانون کشوئر به اعضای نهاد اقدام پژوهی استان، اهدا شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =